Evidence výplatnic

Top  Previous  Next
1.Otevřeme nabídku "Seznamy" a vybereme položku "Výplatnice".
2.V okně "Výplatnice" stiskneme tlačítko add16x16 "Založit nový...", pokud tedy není založen žádný měsíc výplatnice. V případě že založen je, můžeme měsíc vyfiltrovat pomocí tlačítka filter16x16 "Filtr..."
3.V tabulce se zobrazí seznam klientů, kteří mají výplatnici.
4.Pokud jsou řádky v tabulce podbarveny šedou barvou, je měsíc uzavřen. V tomto případě nelze evidovat výplatnice.
5.V tabulce je sloupec Zůstatek, který informuje o tom, kolik má daný klient dostat k výplatě dle aktuální úhrady a nastavení v kartě klienta - záložka Vyúčtování.
6.Můžeme zadat srážky z výplatnice.
7.Evidenci platby výplaty provedeme pomocí kliknutí pravého tlačítka na řádek s klientem. Otevře se menu, kde klikneme na položku "Vyplatit klienta..."
8.V otevřeném formuláři "Výplata klienta" zkontrolujeme následující údaje:
Datum - datum vyplacení/evidence
Klient
Výplatnice - měsíc výplatnice
Pokladna
Částka
Popis - možné přidat krátký popisek
9.Uložení výplaty potvrdíme tlačítkem "Ok".
10.V případě, že vyplacená výše byla zadána špatně, je možné ji zrušit pomocí kliknutí pravého tlačítka a výběru položky menu "Zrušit vyplacení klienta".

Pozn: Stejný postup je možné použít při výplatě výplatnic na osobní účty klientů. Rozdíl je v tom, že při kliknutí pravým tlačítkem myši na výplatnici vybereme položku "Vyplatit na OÚ".

Důležité: Při vytváření/odstraňování výplatnic se také vytvářejí/odstraňují doklady.