1. | Otevřeme nabídku "Seznamy" a vybereme položku "Kalendář". |
2. | V okně "Kalendář" vybereme ze seznamu Registrovanou službu a vybereme období (měsíc a rok), kdy chceme evidovat péči. |
3. | Pokud pro dané období existují klienti s aktuální úhradou, budou zobrazeni v levé horní části okna. Odkud můžeme vybrat klienta, u kterého budeme vést péči. |
4. | V levé spodní části okna vybereme evidovaný úkon, stravu nebo ubytování. |
5. | Poté již jen označíme v tabulce pomocí zaškrtávacího políčka (sloupec "X") všechny dny, kdy je daný úkon evidován. |
6. | Daný postup zopakujeme pro jiné klienty a úkony. |
 | Hromadné akce V pravé části se nachází panel "Hromadné akce", kde lze pomocí jednoho tlačítka a zvolené akce hromadně označit/odznačit dny vykázané péče. |
Pozn.: Pro evidování úkonů a stravy v jeden den více klientům najednou použijte nástroj Denní přehled.
Při evidenci stravy je nyní možné volit mezi rozvozem/jídelnou a mezi pevnou/kašovitou stravou. Více informací...
Od verze programu 1.110 se v případě evidence stravy nabízejí k editaci pouze ta jídla, která má klient zaškrtnuta jako odebíraná v aktuální dietě na kartě klienta. Pokud ale klient žádnou aktuální dietu v kartě klienta zavedenou nemá (což znamená, že tam nemá vůbec žádnou, nebo tam sice dietu má, ale ta bude platit až v budoucnu), nabízejí se k editaci všechna jídla jako doposud.
|