Postup evidence péče

Top  Previous  Next
1.Otevřeme nabídku "Seznamy" a vybereme položku "Kalendář".
2.V okně "Kalendář" vybereme ze seznamu Registrovanou službu a vybereme období (měsíc a rok), kdy chceme evidovat péči.
3.Pokud pro dané období existují klienti s aktuální úhradou, budou zobrazeni v levé horní části okna. Odkud můžeme vybrat klienta, u kterého budeme vést péči.
4.V levé spodní části okna vybereme evidovaný úkon, stravu nebo ubytování.
5.Poté již jen označíme v tabulce pomocí zaškrtávacího políčka (sloupec "X") všechny dny, kdy je daný úkon evidován.
6.Daný postup zopakujeme pro jiné klienty a úkony.
hmtoggle_plus1Hromadné akce  V pravé části se nachází panel "Hromadné akce", kde lze pomocí jednoho tlačítka a zvolené akce hromadně označit/odznačit dny vykázané péče.

Pozn.: Pro evidování úkonů a stravy v jeden den více klientům najednou použijte nástroj Denní přehled.

Při evidenci stravy je nyní možné volit mezi rozvozem/jídelnou a mezi pevnou/kašovitou stravou. Více informací...

Od verze programu 1.110 se v případě evidence stravy nabízejí k editaci pouze ta jídla, která má klient zaškrtnuta jako odebíraná v aktuální dietě na kartě klienta. Pokud ale klient žádnou aktuální dietu v kartě klienta zavedenou nemá (což znamená, že tam nemá vůbec žádnou, nebo tam sice dietu má, ale ta bude platit až v budoucnu), nabízejí se k editaci všechna jídla jako doposud.