Postup tvorby stížností

Top  Previous  Next

Program umožňuje evidovat stížnosti a rovněž evidovat pracovníka, který se jimi zabývá a odpovídající datumy (datum zadání stížnosti, datum vyřízení).

Postup pro tvorbu stížnosti:

1.Otevřeme nabídku "Seznamy" a vybereme položku stiznosti16x16 "Stížnosti".
2.V okně "Seznam stížností", klikneme na tlačítko add16x16 "Nový..."
3.V otevřeném okně "Stížnost" na záložce "Základní údaje" vyplníme následující položky:
·Stížnost podává - vyplníme jméno stěžovatele
·Datum stížnosti
·Typ - typ stížnosti, nabývá hodnot: stížnosti, podněty a připomínky, výchozí hodnota je "stížnosti"
·Stížnost přijal - pracovník, který přijal stížnost
·Stížnost vyřizuje - pracovník, který vyřídil stížnost
·Datum vyřízení
·Stěžovatel obeznámen - způsob, jakým je stěžovatel obeznámen
4.Na kartě "Texty" můžeme vyplnit následující pole:
·Popis stížnosti
·Popis vyřízení
·Přijatá opatření
5.Stížnost vytvoříme pomocí tlačítka ok "Ok".