Postup vytvoření transakce

Top  Previous  Next

Postup 1:

1.Otevřeme nabídku "Seznamy" a vybereme položku "Klienti".
2.V okně "Seznam klientů" vybereme klienta z tabulky, u kterého vytvoříme transakci.
3.Stiskneme tlačítko edit16x16 "Otevřít...".
4.V otevřeném okně "Klient" na záložce "Os. účet" klikneme na tlačítko add16x16 "Nová...".
5.V otevřeném okně "Transakce OÚ" vyplníme následující položky:
·Datum - vybereme datum transakce
·Doklad - zkontrolujeme číslo dokladu
·Částka - kladná částka značím příjem, záporná pak výdej
·Text - text transakce (můžeme vybrat ze seznamu posledních použitých textů dle datumů)
·Pokladna - zvolíme pokladnu
6.Potvrdíme vytvoření nové transakce tlačítkem ok "Ok".
hmtoggle_plus1Poznámka  Tučně označené položky jsou povinné

Postup 2:

1.Otevřeme nabídku "Seznamy" a vybereme položku mince16x16 "Osobní účty - transakce".
2.V okně "Osobní účty (transakce)" klikneme na tlačítko add16x16 "Nový..."
3.Otevře se panel obsahující výběrové pole, ze kterého vybereme/vyfiltrujeme klienta, pro kterého vytvoříme novou transakci.
4.Klikneme na tlačítko "Ok".
5.V otevřeném okně "Transakce OÚ" vyplníme následující položky:
·Datum - vybereme datum transakce
·Doklad - zkontrolujeme číslo dokladu
·Částka - kladná částka značím příjem, záporná pak výdej
·Text - text transakce (můžeme vybrat ze seznamu posledních použitých textů dle datumů)
·Pokladna - zvolíme pokladnu
6.Potvrdíme vytvoření nové transakce tlačítkem ok "Ok".