Použití šablony na kartě úhrady

Top  Previous  Next
1.Nejdříve vložíme nějakou šablonu do systému.
2.Pomocí okna "Seznam klientů" (nabídka "Seznamy" - položka "Klienti") otevřeme cílového klienta.
3.Na kartě klienta vybereme záložku "Úhrady".
4.Otevřeme cílovou úhradu.
5.Zobrazíme si záložku "Dokumenty".
6.Klikneme na tlačítko autoupdate16x16 "Přidat ze šablony". Otevře se seznam názvů vložených šablon. Jednu si vybereme.
7.Zvolíme Popis dokumentu a Název souboru a klikneme na tlačítko ok"Ok".
8.Poté se vytvoří nový dokument založený na vybrané šabloně. Jako data poslouží údaje otevřené úhrady. Dokument se automaticky uloží do databáze a rovnou se otevře. Dokument můžeme případně upravit.
9.Nakonec potvrdíme změny tlačítkem ok "Ok".