Celodenní nepřítomnost

Top  Previous  Next

Celodenní nepřítomnost je typ nepřítomnosti, kdy klient není přítomen v zařízení během celého dne nebo více dní po sobě. Během této nepřítomnosti jsou klientovi odhlášena všechna jídla a nová nejdou přihlásit. Tvorba celodenní nepřítomnosti je podmíněna tím, že už ten den neexistuje jiná nepřítomnost nebo není uzavřen měsíc vyúčtování (doklady). Vytvořit celodenní nepřítomnost je možné 2 způsoby:

Postup tvorby celodenní nepřítomnosti (postup 1)

1.Otevřeme nabídku "Seznamy" a vybereme položku klient16x16 "Klienti".
2.V okně "Seznam klientů" vybereme klienta z tabulky, u kterého vytvoříme nepřítomnost.
3.Stiskneme tlačítko edit16x16 "Otevřít...".
4.V otevřeném okně "Klient" na záložce "Nepřítomnost" klikneme na tlačítko add16x16 "Nová celodenní...".
5.Otevře se okno "Celodenní nepřítomnost", kde vyplníme následující položky:
·Datum od - datum, od kdy klient nebyl přítomen v zařízení
·Datum do - datum, do kdy klient nebyl přítomen v zařízení
Pokud zaškrtnete "Připomenout datum skončení platnosti pomocí Událostí", vytvoří se událost s datem o den menším než datum skončení. Událost bude obsahovat zprávu o datumu skončení nepřítomnosti. Je doporučeno nastavit si také připomenutí události.
·Důvod - důvod nepřítomnosti (viz číselník)
6.Pomocí tlačítka ok "Ok" potvrdíme vytvoření celodenní nepřítomnosti.

Postup tvorby celodenní nepřítomnosti (postup 2)

1.Pomocí nástrojepritomnost16x16 "Přehled přítomnosti" (nebo nabídka "Seznamy" - "Přehled přítomnosti"). Více informací v sekci Přehled přítomnosti.
hmtoggle_plus1Poznámka Pokud neexistuje platná úhrada při tvorbě nepřítomnosti, je uživatel dotázán, zda ji chce opravdu vytvořit. Pokud se taková nepřítomnost vytvoří, nelze spočítat její vratku a proto částka vratky bude nulová.